Liechtenstein 2017

Liechtenstein 2017

Utolsó levelek haza...

2017. március 27. - Salamon Andrea

img_3643.JPG

Itt vannak az üzenetek, Andi néni mindjárt begépeli!

Hanna

Kedves Anya, Apa, Laci és az egész család! Még mindig nagyon jól érzem magam, sokat kirándulunk. Pénteken uszodában voltunk, jókat ugráltunk és ott mostam hajat. Szombaton meccset néztünk, aztán mentünk várost nézni. Szép fotókat csináltunk. Vasárnap mentünk misére, ami nagyon szép volt. Utána kimentünk a játszótérre. Nálatok is volt óraátállítás? Ma voltunk a Rajna parton, szedtünk sok kavicsot. Nálatok minden oké? Remélem kibírjátok nélkülem még egy ideig! Puszi: Hanna
Ui.: Szeretném, ha pénteken pizza lenne a menü

Szilveszter

Még mindig jó  minden. Az elmúlt napokban voltunk Vaduzban focimeccset nézni, templomban, ma pedig a Rajna folyónál szedtünk kavicsokat. Liechtenstein és Svájc határán is voltunk. A barátaimmal sokat játszok, a fiúszobában legofegyvereket építünk. Pénteken vacsorára fehér levest, pizzát és két gyümölcsös tortát kérek! Puszi a családnak: Sziszi

Boglárka

Sziasztok! Szombaton voltunk Vaduzban a stadion gyakorlópályáján és focimeccset néztünk. Másnap reggel templomba és játszótérre mentünk. Ma a Rajna partjára sétáltunk el és a gyönyörű parton szedhettünk fejenként 3 követ. Aztán az egyik lábunk Liechtensteinben, a másik Svájcban volt! Ha hazamentünk zöldséglevest, salátát, gyümölcsöt és jégkrémtortát kérek! Puszi a családnak: Bogi

Botond

Szia Banda! Láttam focimeccset, sétáltam a városban. Vasárnap misén voltam és a játszótéren. Ma kövekkel játszottam és szedtem is a Rajna partján. Sikerült 3-as kacsát csinálni a vízen. Nyugi, haza is viszek követ! Otthon fehér levest, tortát és sok gyümölcsöt kérek! Puszi: Boti

András

Szia Anya, Apa, Niki, Laci! Nagyon jól érzem magam. Az utóbbi képeken azért nem láttok, mert kicsit betegeskedtem, és hogy ne legyen nagyobb baj a biztonság kedvéért itt maradtam. De nagyon jókat pihentem, sokat aludtam. Délután, a jó időben már kimentem focizni! Lekváros palacsintát szeretnék! Puszi: Andris

Bianka

Szia Anya, Apa, Bogi és Gyurci! Ma a Rajnánál voltunk, ahol szedtem követ aztán és egyszerre álltam Svájcban meg Liechtensteinben. Tegnap misén voltunk, szép volt. Szombaton megnéztünk egy fél focimeccset. Ma kimondottan finom volt az ebéd. Ha megyek haza gyümölcslevest, spagettit szeretnék enni. Szeretlek titeket! Millió puszi: Bianka

Vince

Sziasztok! Tegnapelőtt Vaduzban a stadion melletti egyik gyakorlópályán voltunk, egy meccsbe is belenéztünk. Tegnap elmentünk a misére is, érdekes volt, azután játszótereztünk. Ma a Rajna partján jártunk, köveket dobáltam a vízbe és találtam olyan szépeket is, amiket hazaviszek. És Ti hogy vagytok? Ha hazaértem egy Don Pepe pizzát és egy sajtburgert szeretnék enni. Puszi a családnak: Vincus

Marika

Sziasztok! Tegnap templomban voltunk, ahol kibújt belőlem a kisördög. :) Ma a Rajnánál köveket szedtünk, kacsáztunk, és nagyon de nagyon jól éreztük magunkat. Bablevest és pizzát szeretnék enni, ha hazaértünk! Puszillak Anya, Apa, Hanna, Viki, Levi, Balázs, Gergő! Szeretlek Titeket!

Patrik

Szia Ajna, Letti, Apa, Anya! Jól vagyok és jókat játszunk. Szombaton Vaduzban, tegnap misén és játszótéren voltunk, ma pedig a Rajna partra mentünk kavicsozni. És ma egyszerre két országban is voltunk! A menü, amit kérek: XXL Don Pepe pizza! Puszillak Benneteket: Patrik

Angelina

Szia Mindenki! Még mindig nagyon de nagyon jól érzem magam! Ma a Rajna partján voltunk, másztunk nagy köveken és szedtünk kis köveket. Tegnap misén voltunk és olyan jó volt ott lenni! Utána játszótérre mentünk. Voltunk Vaduzban, néztünk focimeccset. Sajnos nem az a csapat állt nyerésre, akinek szurkoltunk, de csak az első félidőt néztük meg. Nemsokára hazaérek, és rántott husit szeretnék és tört krumplit. Na, alig várom, hogy hazaérjek és akkor majd mesélek! Millió puszit küldök mindenkinek: Lina
Ui.: Ha hazaérek menjünk el együtt fagyizni!

Richárd

Sziasztok! Szombaton voltunk focimeccset nézni, és tegnap voltunk misén. Ma a Rajna partján jártunk, ahol szedtem Nektek nagyon szép köveket. Utána egy kicsit még egy erdőben is túráztunk. Ma ebédre bundás virsli volt (leveles tésztába csavart virsli megsütve). Nagyon finom volt. Ha lehet ilyet kérek, ha hazamegyek, vagy valami más finomat! Puszi Nektek: Ricsike

Enikő

Sziasztok! Sok boldog szülinapot Anya! Ma a Rajnánál köveket szedtünk. Mindegyik kő nagyon különleges. Tegnap egy misén voltunk a katolikus templomban. Szombaton egy focimeccset néztünk. Ma még egy hídon voltunk, ami Svájcot és Liechtensteint köti össze. Furcsa volt, hogy a határ csak egy vonal és egyik országból a másikba ugrálhattunk! És hídra ezer meg ezer szerelmes lakat volt rakva! Ugye szerdán megyünk a hercegnőhöz. Már nagyon várom! Ha kérhetem: leveles tésztába göngyölt virslit ennék! Köszönöm! Szeretettel: Enikő

Bálint

Szia Anya, Apa, Kristóf! Szombaton focimeccsen, vasárnap misén és játszótéren voltunk. Ma meg a Rajnánál. Köveket dobáltunk, gyűjtöttünk. Tetszett. A két ország határvonalánál különleges érzés volt, egyszerre két helyen is lenni. Ma ebédre bundás virsli volt, és ha hazamegyek akkor is az legyen a kaja! Puszi mindeninek: Bálintka

Petra

Szia Anya, Apa, Mama, Gergő! Ma a Rajnánál voltunk, nagyokat sétáltunk, köveket szedegettünk. Tegnap misén voltunk a templomban. Nem értettem az egészből semmit, de nagyon szépek voltak az orgonával kísért énekek. Nagyon szép és jó itt minden, a kaja is ízlik. Rendszeresen repetázom. Focimeccsen is voltunk. Liechtenstein egyik ificsapata játszott a svájci St. Gallen ificsapatával. Nem tudom ki nyert, mert csak az első félidőt láttuk. Ha hazamegyek brokkoli-krémlevest és tortát (de nem boltit) szeretnék enni! Sok-sok puszi: Pepe

Balázs

Szia Anya, Apa, Norbi és Cirmi, Pulcsi, Kormi! Eddig mindent megettem. Majd ha hazamentem anya, csinálsz nekem bundás virslit? Ma voltunk a Rajnánál és kacsáztunk. Tegnap pedig misére kellett menni, ami nagyon hosszú volt, de volt a templomban egy hatalmas orgona. Aztán játszótérre mentünk, ahol mászókáztam meg hintáztam. Szombaton Vaduzban voltunk, és megnéztük egy meccs első félidejét. A St. Gallen és a Liechtenstein játszott. Itt is sokat focizunk. Ja, és voltunk ma egy hídon is, ahol Liechtenstein és Svájc között ugráltunk! Sok puszi: Bazsi

Barbara

Szia Anya és Apa! Ha hazamentem mandarinszeletet szeretnék enni! Tegnap misén és játszótéren voltunk, ma meg a Rajna partján szedtünk köveket. Aztán azt láttam, hogy két ország határa csupán egy vonal és simán át lehet lépni egyikből a másikba. Ráadásul ez egy hídon van! Ja, és férjhez mentem! :) Puszi: Barbi

Kunszentmiklósi világjárók

Kedves Tanító nénik, Osztálytársak és Dóri néni! Továbbra is jól érezzük magunkat és minden rendben van! Még a tanulás is megy! :) Szép a táj, sokat kirándulunk! Finomak a kaják. Mindenki kedves. Újabb csodálatos helyekre jutottunk el, és tele vagyunk élménnyel! Üdvözlünk mindenkit: Petra, Lina, Marika, Boti, Sziszi, Andris

Kétsopronyi kalandorok

Kedves 3. és 4. osztály! A hétvégén már kétsopronyi levegőt szívunk! Eddig sokat kirándultunk, és azt is elmondhatjuk, hogy voltunk német misén. Ma a Rajna parton jártunk és sok követ szedtünk. Nagyon jól érezzük magunkat! Üdv mindenkinek: Hanna és Patrik

Kamuti Betyárok

Kedves Szami, Adél, Zsolti, Atti, és mindenki, akire még gondolunk! Fantasztikus ez a buli! Minden nap történik valami elképesztő. Most már a hercegnővel való találkozást várjuk nagyon, és lassan-lassan készülődünk haza. Már nem sokáig lesz csend a suliban! Nagyon sokat gondolunk Rátok és mindig emlegetünk is Titeket (hogy most éppen ki mit csinálhat). Pénteken érkezünk! Puszi mindenkinek: Bazsi, Bogi, Enikő, Barbi, Bálint, Ricsi, Bianka, Vincus, Andi néni
Ui.: Köszönjük az üzeneteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://liechtenstein2017.blog.hu/api/trackback/id/tr3212375417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Török Tímea Kamut 2017.03.27. 23:48:23

Enikőm!

Nagyon örülök, hogy írtál! Köszönöm, hogy gondoltál rám! A programjaitok überkirály szuperek. Természetesen, ha leveles tésztába csavart virslit szeretnél, akkor azt készítek péntekre. Nem Budapesten találkozunk, mert az aznapi vizsgámat eltették máshova, hanem Kecskemétre tudok menni értetek. Várom, hogy karjaimba zárhassalak gyermekem, de addig is van fontos feladatotok a Hercegnővel találkozni. Az izgalom, szerintem minden itthoni szülőben hozzátartozóban bennünk van, hisz hatalmas esemény előtt álltok. Anyai szeretettel ölellek Gyermekem!
Tisztelt, Kedves Andi néni, Tanárok, Segítők!
KÖSZÖNJÜK!

fási 2017.03.28. 13:42:06

Szia Ricsike!! Örülök a kavicsoknak ügyes vagy! Majd ha haza jössz csinálunk olyan virslit ígérem! Szép helyen voltatok! Ügyes legyél nagyon! Vigyáz magadra szeretünk sok puszi!!! :)

Szilvia Molnárné Szász 2017.03.28. 14:18:54

Szia Bálintka! Köszönjük az üzeneted, mindig nagyon várjuk/vártuk! Ahogy közeledik a péntek egyre jobban izgulunk. Kíváncsiak vagyunk a kirándulás első másodpercétől az utolsóig. Reméljük sokat fogsz mesélni. A bundás virsli meg lesz, de ahogy olvastam, nem csak nálunk lesz ez a menü. Persze a meglepi édesség sem marad el :) . Az utolsó napjaitokat sem mondhatjuk unalmasnak, még egy csomó izgalomban lesz részetek. Legyél holnap nagyon ügyes, és érezd jól magad!! Mi is üdvözöljük a hercegnőt!! Szeretünk, és nagyon várunk!!!! (ha szabad már ilyet írni :) ) Puszi! Apa, Anya, Kristóf Ja! Kristóf üzenete: cső

gfeher66 2017.03.28. 18:53:28

szia Marika hanna vagyok szeretlek nagyon ma van a névnapom hiázol nekem marika nagy várjük nagyon viki kieset foga kető látük a képet és a tácotatok katál cipőt asztis látük honap emetek hecehez imádrak tesó viki puszitat téged nagyon szeretlek marika viki szeret téked nagyon ojan hijázol neki ata puszitat téged szeret nagyon any puszita téged váraak nagyon szeretlek puszital imádrak
süti beállítások módosítása